Dekorativní Kosmetika Lush

Zdravím Vás, dnes si budeme po delší době povídat o dekorativní kosmetice, ano těchto článků u mě moc nenajdete, ale chtěla bych to napravit!


Takže, co jsem si pro Vás dnes připravila? Bude se jednat o dekorativní kosmetiku značky LUSH, věřím, že polovina z Vás ani nevěděla, že lush nějakou dekorativku má, protože jste se celkem dost divili na instagramu pod příspěvkem s řasenkou.

Já jsem měla možnost vyzkoušet pár kousků a hned jsem je otestovala, protože se jedná o vážně krásné kousky!

Tak nebudu to zdržovat a jdeme na to.

Dopředu chci říct, že se jedná o veganskou kosmetiku.


Oční linky Cowrie

 

Já si dávám linky jen když mám trošku více času, ale teď bylo tolik volna, bez školy, poté home office, takže tolik času testovat.




Linky, které jsou ve velmi zajímavém obalu, ale mě osobně se ten nápad velmi líbí, protože ty linky jsou vážně jedinečné, takový design ještě nikdo nemá, dokonce mi to připomíná nádobku na inkoust.




Co se týče samostatných linek, tak ty jsou teda úplně úžasné, já se zamilovala hned na poprvé, jak do té nádherné modré barvičky, tak i do toho, jak se mi s nimi snadno pracuje, což jsem nečekala, ale v balíčku jsem objevila i štěteček a s tím to šlo jedna báseň.


ZAKOUPÍTE ZDE


Co se týče výdrže, tak si nemůžu stěžovat, vydržela mi na očích i přes ty vedra, takže za mě určitě ano! Už se těším, až je vynesu u moře na nějakou večerní procházku.


Linky/ 495,-

Štětec/ 340,-


Tuhý rozjasňovač


Upřímně? Vůči tomuto produktu jsem byla velmi skeptická, protože já miluju pudrové rozjasňovače a vlastně je to ta nejrychlejší a nejsnadnější varianta, ale proč nevyzkoušet zase něco nového?




Rozjasňovač Vám dojde v krásné a hlavně skladné krabičce a tím jsem přišla na to, že mi vůbec nezabere místo, takže je vhodný na cestování, nebo jen do kabelky, ano takže toto má své výhody, nepotřebujete k tomu ani štětec, takže za mě pecka.


ZAKOUPÍTE ZDE


Dá se s ním skvěle pracovat i pomocí štětce, ale mě se s nim nejlépe pracuje tak, že i trošku nanesu na prst a poté na obličej. 

Není to žádný extra lesk, ale kdo má rád decentní rozjasňovače, tak to určitě bude pro něj a hlavně se hodí úplně všude.

Za mě ho mohu určitě doporučit.


Rozjasňovač/ 379,-


Řasenka Eyes Right


O řasence už jsem Vám psala na instagramu, ale zopakuji to i zde.

Upřímně? Žádná řasenka mi nedělá tak krásný efekt přirozených řas, prostě to jak jsou řasy krásně protáhlé a přitom pořád vypadají jako Vaše. 




Kartáček je úplně malinký, ale i tak se s ním pracuje skvěle, precizně obarví i ty nejkratší řasy, je to skvělé, protože já po všech těch pokusech, co jsem s řasama kdysi dělala, tak některé řasy jsou prcci.

Krásně prodlouží, dodá objem a teda! Nedrolí se ani po x hodinách v tom vedru! Jinou už nechci, takže to znamená, že jsem u posledního balení neskončila a já doufám, že toto balení mi ještě tedy nějakou dobu poslouží.


ZAKOUPÍTE ZDE


Mimo toto vše, řasenka obsahuje i spousty vitamínů, takže svým řasám ještě pomůžete. 

Za mě ANO ANO, milionkrát ano!!


Řasenka/ 495,-



Tímto jsme na konci článku a chci moc poděkovat Lushi a právě Barči z Lushe, že mi poslala tak krásný balíček dekorativky.

Jsem teda nadšená a doufám, že jednou zase něco vyzkouším.


Vy si užívejte toho tepla, i když zrovna dnes to na teplo nevypadá, ale v dalších dnech se hlásí tropy, tak užívejte.


Tak se mějte hezky!




Niki_lifestyle_czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu