Collistar Infinito

 U mě je řasenka jedna z věcí, která mi nikde a nikdy nesmí chybět. 

Já si prostě bez řasenky přijdu jako kdybych nebyla, samozřejmě, že když jdu na bazén, tak si řasenku nedám, ale kamkoliv jinam jdu, tak ji potřebuji, protože mi příroda moc hezké řasy nenadělila a tak si je musím udělat bohužel sama.


Nikdy jsem na umělé řasy nebyla, takže si musím vystačit právě s řasenkou.

Tak a o jaké řasence se budeme bavit právě dnes v tomto článku?


Dostala jsem na vyzkoušení díky e-shopu Elnino řasenku od velmi známé Italské značky Collistar.


Určitě všichni tuto značku znáte, aspoň teda vy, kteří se pohybujete na tom instagramu, co se týče recenzí a nějakých makeup tutoriálů.


Tak já jsem si vybrala jejich ikonickou řasenku Infinito, kterou všichni chválili, tak jsem se rozhodla ji také vyzkoušet.


Tak a už to nebudu obkecávat a jdeme na tu recenzi.


Collistar Infinito


Upřímně a takto na začátek, bylo to asi poprvé, co jsem zkoušela takovou dražší řasenku, vždy jsem si vystačila s řasenkou z drogérky v cenové kategorii 55-100,- , nikdy jsem za řasenku nedala více, ale teda! Už na začátek mohu říct, že to byla velmi příjemná změna a zkušenost, že už teď vím, že budu schopná do řasenky i zainvestovat.




Tak na začátek, kartáček má plastový, což mi osobně vyhovuje ze všeho nejvíce.

Velmi se mi líbí ty krátké štětinky, které při aplikaci naberou fakt všechny řasy, i ty nejkratší. Mě se s tímto kartáčkem pracuje velmi snadno, často totiž slýchám, že pro někoho je to velmi nepraktické.






Odstínově se teda trefili, protože je napsáno, že se jedná o BLACK, je to teda pravda! Takhle černou řasenku jsem fakt ještě neměla! Proto si nejsem úplně jistá, jestli by toto sedlo blondýnkám, ráda bych vyzkoušela, ale mamča si mezitím stihla obarvit vlasy, takže bohužel.

Pro mé tmavé vlasy je jako dělaná.

Stačí jedno nebo dvě přejetí a řasy jsou nádherně zvýrazněné, takže mi řasenka vydrží fakt dlouho, teda aspoň doufám, že ano! 


Celkově efekt? Tak řasy teda moc neprodlouží, ale dodá jim fakt krásnou barvičku a dodá krásný objem, jsem ráda, že neslepuje, protože já to tak nesnáším, když má někdo slepené řasy a vypadá to jako pavoučí nožičky.. hrůza pro mé oči, ale fakt to nemám ráda, ještě když to někdo prezentuje, ale i tak je to každého věc.



ZAKOUPÍTE ZDE



Tuto řasenku za sebe mohu určitě doporučit, protože jsem si ji zařadila mezi své TOP! 


Tímto se chci s Vámi na týden rozloučit, protože v neděli odjíždím na dovolenou a tam žádné články psát nebudu! Takže se tady na blogu mějte hezky a uvidíme se teď na týden už jen na instagramu!


Chci moc poděkovat Elninu za poskytnutí této řasenky, jsem ráda, že jsem mohla zase testovat něco nového.


Mějte se hezky a užívejte si léta dokud je!




Niki_Lifestyle_Czech ♥


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu