Sprchový gel Planeta Organica


To, že jsou sprchové gely moje závislost už všichni dávno víme. Já tak miluju sprchové gely, hlavně ty, které mají tak roztomilé obaly.


Výjimkou není ani tento sprcháč ze stránky Siberica. Jedná se o značku Planeta Organica, tuto značku jsem nikdy dříve nezkoušela, ani jsem ji do té chvíle neznala a to byla teda chyba.


Sprchový gel


Jak jsem říkala, tak já miluji ty roztomiloučké obaly, ale o tom ještě později. 

Sprchový gel je úžasný, jedná se o zelený sprcháč, který má 7 organických zelených složek. V tom je například avokádo, brokolice.. apod..

Je jeden z těch nejlepších, protože ta hydratace? No to je něco skvělého. Nemůžu si pomoct, ale je to jeden z těch nejlepších, co jsem kdy zkoušela. Co je na něm ještě více super? To je ten dávkovač, protože je to ve sprše snadnější a hlavně rychlejší. 

Pokožka po něm je dlouho voňavá a hlavně hydratována.





Takže já ho za sebe moc doporučuji. Kdo má rád jemné vůně, tak do něj určitě běžte, protože je to jedna velká pecka.


Moc děkuji firmě Siberica za poskytnutí tohoto produktu na testování. 

Tak já Vám moc děkuji za přečtení tohoto článku a u dalšího Pa! 




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu