Scrub na rty Cocoa Lips


No jak já jsem si tu Almaru zamilovala, to je něco neskutečného! Protože to jsou vážně kvalitní a voňavé produkty, že to ani není možné.


Tentokrát jsem si pro Vás připravila recenzi na scrub na rty. Takže to nebudu dlouho okecávat a jdeme rovnou na tu recenzi. 


Scrub na rty Cocoa Lips


Co se týče peelingů na rty, tak těch jsem teda moc neměla, takže vždy ráda vyzkouším nějaký nový a je to teda super objevovat vždy něco nového.


Nemůžu si pomoct, ale prostě Almara ty vůně umí a tady ta vůně kakaa, čokolády? To je něco úžasného, není umělá a hlavně je velmi příjemná a taky chutná, ano zkoušela jsem ho, protože má jen složky, které jsou možné i olíznout, takže když se Vám peeling nechce oplachovat, tak víte, co s ním.

Jedná se o třtinový cukr, takže se není vážně čeho bát.




Jaký teda ve skutečnosti je? Má nějaké účinky?


Já jsem teda koukala, jak dokonale hydratuje ty rty, nemohla jsem tomu ani sama uvěřit, ale je to tak. Stačí ho vážně fakt malinko, protože částečky jsou větší, ale teda !! Nejsou nijak nepříjemné a hlavně se s tím dobře pracuje, jen doporučuji vždy předem rty navlhčit. Poté si stoupněte nad umyvadlo a dělejte masáž rtů, poté buď smyjete, nebo olíznete. 


ZAKOUPÍTE ZDE



Za mě je to naprostá pecka, rty jsou jemné a jako nové, nejlepší je, když si peeling uděláte ráno a poté si dáte rtěnku? Tak Vám vydrží o dost déle a snadněji se nanáší. Mě se u Almary moc líbí právě jejich obaly, které se dají opakovatelně používat.


Moc děkuji Almaře za poslání produktu a všem děkuji za přečtení tohoto článku.


Mějte prima den! 



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu