Peeling BeButter

Holky, to, že miluji peelingy už všichni víte. Ale to, že BeButter má také peelingy jste věděli? Jestli ne, tak dnes se mu koukneme na zoubek a řekneme si, jaký vlastně mám na něj názor. Jelikož víte, že tuto značku mám moc ráda, jejich šlehané másla jsou tedy za mě jedničky!




Bebutter Peeling


Já, když jsem viděla ten výběr, tak jsem měla jasno! Nejraději mám v kosmetice svěží vůně a tak můj výběr byl jasný.


Vybrala jsem si tedy pomeranč s rakytníkem a věděla jsem proč, do vůně jsem se zamilovala ihned. Já bych ty citrusy mohla mít vážně všude. 

Abych to uvedla na pravou míru, tak se tedy jedná o cukrový peeling, přesněji třtinový a ty mám nejraději. Jelikož obsahuje i směsi rostlinných olejíčků a bambucké máslo, které krásně zjemní pokožku celého těla.




Upřímně abych řekla, tak jsem nikdy takovou strukturu peelingu ještě neviděla. Je taková zvláštní a přitom fakt úžasná, taková gelová a jemná. Ty částečky nejsou nijak hrubé, ale ani jemné, je to něco mezitím, takže se hodí i na citlivou pokožku těla. 

Já jsem tedy při používání peelingu byla moc spokojená. 

Stačí ho malinko a vyjde teda na celé tělo. Odstraní všechny odumřelé buňky, pokožka je zvláčněná a hlavně? Je jako nová. 

Ale, co teprve ta hydratace? Ta je teda neskutečná! Tak jemná a voňavá, ta vůně pomeranče! Já bych se v tom dokázala koupat celé dny.


ZDE ZAKOUPÍTE



Takže, kdo shání dokonalý peeling, tak doporučuji tento právě od Bebutter, jen jediné, co bych uvítala, kdyby bylo větší balení, protože je super!


Já moc děkuji za poskytnutí produktu a hlavně, že jsem mohla otestovat takovou skvělou novinku. 

Všem děkuji za přečtení a za Vaši pozornost.




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu