ParaOlej


Věřím, že kdo mě sleduje už nějakou delší dobu, tak moc dobře ví, že já prostě miluju zkoušet pořád něco nového a vlastně od toho tady jsem, abych Vám dala tipy, co za to stojí a co se prostě nevyplatí.


Dnes si tady budeme povídat o paraoleji, který jsem měla možnost vyzkoušet a jsem za to moc ráda, protože jsem zase vyzkoušela něco, co nikdy předtím.


ParaOlej


Kdo by vůbec nevěděl, o co se jedná, tak se jedná o olej, který je za studena lisovaný z para ořechů. 

Já Vám teda mohu říct, že jsem lepší olej nezkoušela, než právě tento. Dám Vám sem moje tipy, jak jsem olejíček využila právě já.


Jako první, co bylo hned, jsem ho vyzkoušela dát do salátu, protože obyčejný olivový olej už zná každý, ale pozor! Tento? Ten tak dokonale voní po oříškách, že to ani možné není, byla bych schopná k tomu čichat furt.

V salátu to udělá tak jedinečnou vůni a chuť, že si ho všichni zamilují. 

V kombinaci se sezamovými semínky, to je největší pecka.

Takže do salátu je to jedna z nejlepších variant.




Zkoušela jsem přidat i do dezertů, právě místo oleje a taky pecka, například jsem ho přidala do muffinů a jsem spokojená, vlastně takto ani ořechy nemusíte přidávat, protože ten olej tu chuť nahradí a je to fakt mňamka.


Ale pozorně čtěte, olej se hodí i na kosmetické účely, takže jsem hned musela vyzkoušet, to bych nebyla já prostě.

Tak a na co se vlastně hodí?


Já jsem ho vyzkoušela na vlasy, jako vlasový zábal, protože moje vlasy po všem tom barvení trpí, takže toto jsem ocenila. Zábaly si dělám moc ráda a s tímto olejem to bylo velmi příjemné, vlasy jsem nechala zakryté nějakých 40 minut a ten efekt? No bomba, já si nemůžu pomoct, ale tak jemné vlásky jako z tohoto jsem dlouho neměla. Přestala mě svědit i suchá pokožka hlavy, takže za mě to udělalo to, co mělo. Ještě k tomu vlasy hezky voněly.




Dokonce jsem se tím normálně promazala po koupeli a to je sen mít tak hydratovanou pokožku, majitelé suché kůže to ocení, protože já sama jsem vlastník suché pokožky, takže vím, o čem mluvím..


Za mě určitě ano, vyplatí se to, protože je to o dost kvalitnější než olivový olej.


Tak a jsme u konce článku, budu doufat, že se Vám článek líbil a u dalšího zatím paa! 


Moc děkuji firmě za poskytnutí oleje, protože zase něco nového a to mě na tom baví.




Tak papa!


Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu