Paletka Wibo


Všichni, kdo mě zná, tak ví, že na paletky očních stínů nedám dopustit.

Když mi dorazil balíček od firmy Wibo, tak paletka mi udělala největší radost.


O mě víte, že jsem na výrazné líčení, ale v létě si s líčením moc nevyhrávám, protože je teplo a mi osobně se vůbec nechce, takže jemné líčení je pro mě největší záchranou.


Tak a jaká vlastně je?


Modern Paletka


Paletka je krásná, ten obal? Je nádherný, bytelný a hlavně třpytivý, jak já ty třpytky miluju! To všichni víte. Růžová? To je moje další závislost. Takže paletka je dělaná pro mě, přesně na míru.

A co se týče skladby paletky? Já nemůžu uvěřit tomu, že se mi až tak paletka hodila do vkusu.

Paletka se skládá z 15 odstínů a to fakt jemné tělové odstíny, barvy do hněda a poté i stíny do růžova, které se mi líbí ze všeho nejvíce.

Jedná se více o matné stíny než třpytivky, ale to mi nevadí, i když třpytky jsou moje.




S paletkou se dá krásně vyhrát a já se s touto paletkou velmi ráda líčím. Všechny stíny jsou krásně pigmentované. Dobře se s nimi pracuje, skvěle se blendí a dokázal by s nimi pracovat i začátečník.

Hlavně s hnědými odstíny se dá skvěle pracovat a i když jich tam je tolik, tak na oku vypadá každý odstín jinak. 


ZAKOUPÍTE ZDE



Takže za mě určitě ano, protože cena je skvělá a hodí se pro úplně všechny.


Já moc děkuji firmě Wibo za poskytnutí tohoto produktu. 

Vám děkuji za přečtení článku a u dalšího článku se mějte krásně.




Niki_Lifestyle_Czech



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu