Organická kosmetika? Natural Factory

Zdravím Vás po delší době u dalšího článku! 


O čem vlastně tento článek bude? Buďte zvědaví, protože dnes to bude vážně stát za to! Ukážu Vám kosmetiku, kterou jsem měla možnost testovat.


Tak a jdeme na to, nebudu už Vás dlouho napínat. 

Měla jsem tu možnost otestovat kosmetiku od značky Natural Factory, jedná se o organickou kosmetiku.

Určitě všem doporučuji používat právě bio a organickou kosmetiku, když ji budete používat správně, tak dokáže zázraky.

Já jsem měla tu možnost otestovat právě tři jejich produkty a tak se rovnou vrhneme na recenzi.


Body Lotion Ostružina & malina


Jsem vlastník suché pokožky, takže bez mazání po sprše se vážně neobejdu, takže jsem byla ráda právě za toto tělové mléko, které jsem i dost rychle spotřebovala.

Mléko je velké, vystačí normálnímu člověku, co se nemaže často, fakt dlouho.

Nepraktický je právě skleněný obal, který působí krásně, ale je to o něco těžší, takže není to nic na cestování.

Ale k samostatnému mléku, skvěle hydratuje, snadno se roztírá a nezanechává žádný pocit mastného filmu.

Jediné, co mě právě na tomto mléku mrzí je ta vůně, je psáno, že je to malina a ostružina, ale to v tom vůbec necítím, není to věc, co mi nějak extrémně vadí, ale je to škoda.

Za mě ano, kdo není náročný, co se týče parfemace, tak bude spokojený! 

Obsahuje i bambucké máslo, takže promaže luxusně! 


ZDE ZAKOUPÍTE



Šampon Orient


Vlasová kosmetika, tu testuju hrozně moc ráda, protože pořád hledám pro své vlasy to pravé, jelikož jsou po tom barvení fakt zničené, ale už se to pomalu zlepšuje.

Na tento šampon jsem se moc těšila, protože přece jenom je to něco nového a organický šampon jsem ještě fakt nezkoušela.

Je určený na pročištění vlasů a pokožky hlavy, aby nebyla podrážděná. 

Já osobně jsem s šamponem moc spokojená, vlasy dělá skvělé, odstranil mastnotu, zanechá přirozený objem a k tomu vlásky i hezky voní.

Tady ta vůně je fakt fajn.

Ještě lepší je, když se tento šampon použije i s kondicionérem, ale o tom za chvíli.

Můžu určitě doporučit pro všechny typy vlasů, jak rychle se mastící tak i pro ty, kdo trpí na suchou pokožku hlavy. 


ZDE ZAKOUPÍTE



Kondicionér Orient


Jak jsem psala, když zkombinujete tento kondicionér právě s šamponem, tak vytvoří skvěle do sebe zapadající kombo.

Kondicionér je hutnější, stačí ho fakt trošička a roztírám ho jen do délek, nikdy si nedávám kondicionér i do kořínků, pak se mi vlasy rychle mastí a to já nechci.

Nechávám ho působit 3-5 min, takhle se mi osvědčil úplně nejvíce a teda? Jemné, příjemné na dotek, jsem moc spokojená, tak stejně i sestra, která testovala se mnou. 

Škoda, že nevím, k čemu bych přirovnala vůni.


ZDE ZAKOUPÍTE


Tady můžete vidět na fotce právě duo.




Tak a jsme na konci článku, doufám, že se Vám článek líbil a že jsem Vás zase seznámila s něčím novým, takže se na Vás budu těšit zase u dalšího článku.


A ještě chci poděkovat firmě za poskytnutí produktů na testování, právě i díky nim jsem měla tu možnost vyzkoušet zase něco nového a sestra mi s testováním taky pomáhala.




Tak se mějte Čauky!!




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu