Opalovací olej Piz Buin

Takže, i když léto není takové, jak jsme si ho představovali, tak i tak, bylo pár dní, co jsme si ty tropické dny užili.


Já jsem za ty tropické dny testovala jeden opalovací olej, který jsem dostala v rámci spolupráce s Elnino

Ještě, než začnu recenzí, bych Vás chtěla informovat o jedné vychytávce, kterou má elnino na stránkách. Jedná se o takovou encyklopedii krásy, kde naleznete rady a tipy jak na bezpečné opalování, tak poté i na samoopalovací kosmetiku. Určitě doporučuji tento odkaz navštívit, nechám Vám ho zde: 


Encyklopedie krásy


Tak a už to nebudeme obkecávat a jdeme na tu recenzi.


Piz Buin opalovací olej


Já osobně, co se týče opalování, mám nejraději právě olejíčky. Jsou příjemné, nezanechávají žádné bílé stopy a celkově jsou více hydratační a to na tom sluníčku prostě nutně potřebuji. Takže proto moje jasná volba byla, vybrat si olejíček.




Už dlouho se koukám po značce Piz Buin, je to jedna z nejvíce chválených značek na opalování, ale já jsem si vybrala právě tento i díky tomu, že má urychlit opálení. 

Já teda používám často jen SPF 6 nebo 10, ale tento olej i když má ochranu 30, tak jsem ho vyzkoušet musela, protože aspoň ho může používat i přítel, který teda raději používá 50ku, protože je potetovaný a je to prostě potřeba, ale tento olej si moc chválil.


Ten obal je krásný ♥



Tak a za mě? Je to tedy ten nejlepší olej na opalování, použila jsem zatím sice jen tady v ČR, ale hned, jak pojedeme do Chorvatska, tak to bude první věc na opalování, kterou si sbalím. 

On je vážně výborný, stačí ho troška, udělá Vám fakt skvělý efekt, není nijak extrémně mastný a hlavně je pokožka chráněná, s tímto olejem jsem se zatím nespálila, což je za mě jedná velká paráda.


Ale nejvíce se mi líbí, že se vážně nespálíte, jdete rovnou do hněda a hlavně se snadno na pokožce roztírá.

Ale to není vše!! Nejen, že olej je skvělý, ale ta vůně? Voníte po něm ještě celý den a to je neskutečně fajn! 


ZAKOUPÍTE ZDE



Já ho za sebe teda mohu doporučit. I těm, kteří používají 50ku, tak v těchto dnech jim to bude vážně stačit, ale u moře to nevím, přítel vyzkouší na dovolené a dám vám vědět.




Já moc děkuji Elninu za tento produkt, jsem ráda, že jsem vyzkoušela jeden produkt z mého WishListu

Vám všem moc děkuji za přečtení článku.




Niki_Lifestyle_Czech





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu