Hořčík ve formě oleje? Saloos


Holky, kdo by neznal hořčíkový olej od Saloos? Jestli ho vážně neznáte, tak to musíte co nejdříve napravit, protože je to velký pomocník, jak na bolest svalů, tak i na uvolnění.


Hořčík je pro naše tělo velmi důležitý minerál, když cvičíte, nebo máte stres, či jakoukoliv fyzickou, psychickou zátěž tak dochází k rychlejšímu vyčerpání jeho zásob, které máme v těle.

Nedostatek hořčíku? To je pro tělo problém, každý to na sobě nějak zpozoruje, já to poznávám tak, že mi tiká oční víčko, v tu dobu vím, že je potřeba hořčík doplnit. Ale hlavní příznak je právě častá, pravidelná únava. Velmi časté jsou i svalové křeče, právě na toto se hodí i tento olejíček, který je naprostá bomba. Tím chci říct, že je velmi důležité poslouchat své tělo a začít mu rozumět. Poznáte, jak snadné to vše je.


Já jsem tento hořčíkový olej mohla díky Saloosu vyzkoušet a za to chci už dopředu moc poděkovat. 

Teď, ale přejdeme na můj osobní názor, protože jsem si ho zamilovala.



Hořčíkový olej



Co jsem si velmi oblíbila je právě to praktické balení, střička mi vždy usnadní všechno to nanášení na pokožku, jsem za to moc ráda.

Krásný obal, to se musí nechat! 

Nemá žádnou parfemaci a to je pro mě jedno velké plus, protože takové produkty? K těm by se ani parfemace nehodila.

Já osobně tedy na křeče moc netrpím, ale když mám více pohybu, tak v noci se občas probudím, ale tento olej mi je vždy velkou pomocí. 

Takže, kdo trpíte na velké křeče, tak ho určitě doporučuji, já jsem ho dokonce doporučila i své těhotné kamarádce a ta si teda olejíček zamilovala! 

Protože na ty křeče extrémně trpěla, tak nepřemýšlela ani chvíli a hned koupila.




Jak se vlastně tento olejíček aplikuje?


Stačí ho jednou denně stříknout 3-5x. Když Vás zrovna nic nebolí, tak se doporučuje olejíček stříkat pod koleno, osobně nevím, proč to tak je, ale dočetla jsem se to a od té doby to tak používám, vyhovuje mi to a jsem spokojená.





Na začátku používání jsem pociťovala takové slabé brnění, ale u těchto produktů je to prý normální věc, takže nic, co by se nedalo vydržet.

Já osobně moc nepolykám prášky, moc to nemusím, takže toto je pro mě jako dělané a tělo si vezme to, co potřebuje.


Dávejte si pozor, olej se neaplikuje na žádné poraněné místo, žádné oděrky apod, způsobuje štipkání, nebo pálení.


Na to, že se jedná o olejíček, tak se vážně rychle vstřebává do pokožky, takže žádný mastný film.


ZDE ZAKOUPÍTE



Takže na závěr, ti, co neradi zobete pilulky, tak toto je pro Vás ideál.


Vyjde na skvělou cenu a to 50ml / 142,- a 100ml / 207,- .


Já chci ještě jednou poděkovat firmě Saloos za poslání tohoto produktu a všem přeji krásný víkend.


U dalšího článku se mějte!


Nikol!

Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu