Dream Cream - Lush

Lush, to je moje srdcovka, ne že ne! To už stejně všichni víte, protože to píšu často, ale tuto značku je nutnost připomínat, je skvělá!

Tímto Vám chci jen říct, že Lush představil spoustu letních novinek a já jsem Vám tímto článkem chtěla jeden produkt popsat.

Tak jo, jdeme na to!


Dream Cream


Kdo mě zná, tak ví, že jsem vlastník suché pokožky, takže mazání těla je pro mě nutnost, každodenní rituál. Po sprše je to pro mě nutností a tento krém na tělo i ruce mi udělal koupel zase o něco hezčí.




Jedná se, jak jsem psala o krém na ruce i na tělo. Je to hrozně jemný krémík, jako obláček a díky tomu je vhodný i na tu nejcitlivější pokožku. Podle mě je vhodný i na dětskou. 

Lehoučký, hrozně rychle se vstřebává, což je jeden velký plus, protože nerada po sprše čekám, než mi zaschne krém. Tento se teda vstřebává hned! To jsem si na tom nejvíce zamilovala. Lehce se roztírá, nezanechává žádné bílé fleky a pokožka krásně voní. 





Tolik přírodních složek, co se v něm nachází? To je jedna velká pecka.

Hlavně je to celé přírodní a to já velmi na kosmetice cením.


Jaká je vlastně pokožka po natření? Úžasná, jedním slovem je dokonalá! Protože voní dokonale, ale hlavně? Ta hydratována pokožka těla? Boží! Teď se krém hodil i právě na ruce. Měla jsem ty ruce vážně zničené po té dezinfekci. Tento krém mi pomohl skvěle. 



ZAKOUPÍTE ZDE




Mě lush vždy udělá radost, kosmetiku používám už dlouhé roky, vždy když je výlet do Prahy, tak je to jedna ze zastávek. Takže, kdo máte cestu do Prahy určitě se běžte mrknout a hlavně, připravte si peněženky, protože si tam zamilujete vše, o tom nepochybuji!

Upřímně bych toho mohla mít velký kýbel a nejlépe se v tom vyválet. 


Já chci moc poděkovat Barči za poslání krému a Vám děkuji za přečtení. 




Mějte se hezky!




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu