Burberry Brit for Her


Všichni už jistě víte, že já miluju parfémy, celkově miluji vůně a ráda je pořád střídám, nejsem ten typ člověka, který si najde jen jednu vůni, to bych asi nevydržela, protože potřebuju na každé roční období jinou vůni, na zimu těžší a na léto lehkou a svěží, to mi vyhovuje nejvíce a na jaro, podzim už je mi to tak celkově i jedno.


Tentokrát jsem díky Elnino dostala na testování parfém od velmi známé značky Burberry, věřím, že jejich vůně všichni znáte, protože, jen já jsem byla mezi posledníma, která jsem tento parfém vyzkoušela a teď toho lituji, že k tomu došlo až právě teď.

No a nebudu už to moc dlouho obkecávat, vrhneme se rovnou na recenzi.


Burberry Brit For Her


Nevím, kde bych osobně začala, ale chci tak na začátek říct, že tato vůně je velmi jedinečná.

Jedná se o květinovo-ovocnou vůni.

Jak o mě víte, tak já jsem na ty květinové, ovocné a prostě celkově svěží vůně a tento parfém to slibuje tak půl na půl, nemohu si pomoct, ale cítím tam i něco silnějšího, vůbec mi tam ta vůně nevadí, protože je to něco velmi příjemné pro můj nos, který je celkem dost vybíravý.


Aby jste měli tak trošku přehled, tak tady máte složení vůně:


Hlava: limetka, hruška, mandle

Srdce: pivoňka, cukr

Základ: ambra, fazole tonka, vanilka, mahagon


Tak a právě na složení můžete vidět ty silnější složky, hlavně tu vanilku, kterou já osobně v kosmetice ráda nemám, ale v tomto parfému cítit nejde, jen to tam má takový silnější nádech a ta vanilka to tam celkově tak změní.




Tak a jak je na tom tento parfém s vydrží? Celkově jak si u mě vedl?


Mohu říct, že tento parfém je jeden z mála, který po celou dobu ze sebe cítím, od nastříkání až do doby, než si dané oblečení dám ze sebe.

Takže, co se týče výdrže? Ta je fakt skvělá, poměr, cena, výkon = luxus.

Vydrží fakt v pohodě vonět i celý den bez problému.

Akorát jsem si vážně myslela, že to bude taková letní vůně, ale osobně se mi spíše bude hodit na ten podzim, na ty chladnější dny.

Vůně není vtíravá, takže se hodí i na každý  den, dokonce se mě u přítele v práci ptali, co to mám za vůni a to se mi tak často nestává. 

Takže za mě určitě ano, protože vůně se hodí snad pro všechny, skvělý tip na dárek.




Co se týče flakonku, tak je takový obyčejnější, nic extra, parfémy mají i hezčí, ale i tak, je pěkný, krásné barvičky a hlavně je trošku těžší.

Nejvíce se mi líbí ty barvičky, jak jsou poskládané.


Tak na závěr, za mě ho mohu určitě doporučit, hodí se jak pro mladé slečny, či starší dámy, prostě pro všechny věkové kategorie. 

Takže, jestli u Vás někdo v blízké době něco slaví, tak máte ode mě jeden skvělý tip.

Naleznete ho jak v 30ml (který, ale není aktuálně na elninu dostupný), pak 50ml a také 100ml. 


ZAKOUPÍTE ZDE



Já moc děkuji všem, kteří si tento článek přečetli, jsem ráda, že Vás tyto články o parfémech baví ze všeho nejvíce.


Ještě chci poděkovat Elninu za poskytnutí tohoto parfému. Jsem ráda, že jsem zas testovala něco nového.


Tak Vám přeji hezký začátek týdne.


Niki_Lifestyle_Czech





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu