Zázrak jménem Arganový olej

Já osobně jsem si zamilovala olejovité produkty. Jak už ve své skincare, tak i ve vlasové péči. 


Teď jsem měla takovou super zkušenost, díky e-shopu Bioneeds, jsem měla tu možnost otestovat arganový olej od značky Nobilis Tilia .


Arganový olej


Arganový olej je známý pro své super účinky jak na pleť, tak na vlasy, ale hlavně na ty vlasy.


Tady máte nějaké ty účinky arganu na vlasy:


Jelikož Argan sám o sobě obsahuje vysoký obsah esenciálních kyselin a vitamínu B a E a tím Vám zajišťují dokonalou přírodní péči o vlasy.

Argan zvyšuje vitalitu vlasových kořínků a vede k celkovému posílení vlasů. 

Hlavní věc, která je úžasná, je ta, že pomáhá s růstem vlasů a zabraňuje třepení. 


Účinky arganu na pleť: 


V arganovém oleji se skrývá vysoké množství vitamínu E a skvalenu, které zajišťují jeho nevídaný anti-agin efekt – proto je účinným nástrojem v boji proti vráskám a stárnoucí pleti. Vaši pleť vyživí, vypne a dodá ji ztracenou elasticitu a hebkost. Dokáže rovněž zjemnit jizvy, potlačit tvorbu pigmentových skvrn a zklidnit pokožku popálenou od slunce. Arganový olej je bohatý na antioxidanty, tudíž působí i jako prevence proti rakovině kůže.



Tak a jaké jsou mé pocity z tohoto oleje? 

Tento olejíček jsem dostala v mini verzi, co je tedy 20ml, na e-shopu Bioneeds naleznete i verzi větší, ve formě 100ml.


Jedná se o kvalitní arganový olej, který je lisovaný za studena.

Jedná se o ořechy, které jsou získávané z malých stromů, které rostou v jižním Maroku.



Já jsem si osobně olej zamilovala hned, poprvé jsem ho vyzkoušela na vlasy a vlasy jsem po oleji měla moc jemné, vyživené a hlavně vypadaly vážně jako nové, jak kdybych tu svou hřívu vyměnila za jinou, to si ani neumíte představit, jak krásně vlasy vypadají po více použitích, to by jste museli sami vyzkoušet, ať víte, co je to za zázrak. Vlasy jsou úplně jiné na dotek, tak i na pohled. Jsem nadšená.. jednou si určitě pořídím větší balení.


Na pleť ho používám hlavně na akné.

Jelikož arganový olej má regenerační účinky. Ano na akné mi pomohl, ale na výsledky musíte dlouho čekat, není to nic, co Vám výsledky ukáže hned. Musíte být trpěliví a výsledky se ukážou. 

Co se týče hydratace? Tak to je jiná pecka! Jako takhle skvěle promazaný obličej, to je fakt sen. Já smíchám pár kapek s krémem a nemůžu si stěžovat.



Určitě ho doporučuji i v boji proti vráskám, takže na ty prvotní vrásky se určitě hodí.

Za mě je úžasný a věřím, že to není moje poslední balení.


Vy ho můžete mít se slevou, když zadáte můj kód “NIKOL15”, ale jedná se o slevu na celý sortiment! Takže nakupujte, protože tam naleznete skvělý výběr přírodní kosmetiky.


Odkaz na olejíček máte zde:

https://www.bioneeds.cz/pletovy-olej/nobilis-tilia-arganovy-olej-bio-20ml/



Já chci moc poděkovat e-shopu Bioneeds za poskytnutí tohoto produktu na testování, jelikož toto je vážně poklad ve vaši sbírce kosmetiky.




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu