Zahir, Marocký jíl Rhassoul

Maskování, jedna z mých nejoblíbenějších činností, co se týče kosmetiky a skin care.


Nejraději mám masky jílové, jelikož jsem vlastník problematické pleti a tyto masky mi osobně s akné pomáhají úplně nejvíce.


Tentokrát jsem měla možnost vyzkoušet marocký jíl od Zahir

Jsem moc ráda, že jsem mohla navázat spolupráci s firmou, která sídlí v mém městě, tím pádem mi to dokonce i osobně dovezli, což je super a za to moc děkuji.


Tak a teď už se vrhneme na samostatnou recenzi.


Rhassoul Marocký jíl


Já prostě marocký jíl miluji, je to můj první marocký jíl, ale taky to bude má stálice, co se týče značky. Oblíbila jsem si ho hned.

Co se týče balení, tak je takové obyčejné, ale krásné, minimalistické detaily jsou krásné a musím teda vyzdvihnout to velké balení, má 200g, takže Vám to vydrží vážně dlouho.

Marocký jíl dokonale čistí pleť, toho jsem si všimla už po prvním použití. Sice mě na pleti pořádně štípal při prvním použití, ale pak už jsem si zvykla a je to super.

Já jsem sice vlastník suché pokožky, ale jíl na problematickou pleť je velmi prospěšný.

Takže, kdo jste vlastníkem mastné pleti, budete nadšeni, jím Vás zbaví přebytečného mazu. 


Tento jíl má i hodně využití, věřím, že všichni znáte jíl jako masku na obličej, ale co třeba maska na vlasy? Já jsem to zkoušela a jsem maximálně spokojená.

Taky jde tento jíl využít jako takový jemnější peeling.


Já ho používám i jako peeling a někdy jako masku. 


Maska na vlasy je skvělá, smíchám s vodou a poté na vlasy nanesu, vždy jen do délek vlasů. Pak umyju a normálně vlasy ještě smyji šamponem.

Za mě je to fakt super.


Peeling používám tak, že si naberu trochu jílu a smíchám ho s troškou vody, ať mi to vytvoří takové jemné bahno. Nanesu na obličej a krouživými pohyby si to masíruji po pleti. Výsledek je super, dělám vždy ráno, ať se pokožka připraví na celý den. 

Pleť mám potom vyčištěnou a připravenou na nanášení makeupu.



Maska? Tak to je za mě ta jedna z nejlepších voleb. Smíchám zase s vodou, nanesu na obličej a nechám to na 10-15 minut na obličeji. Mezitím to tedy velmi zasychá a na obličeji se Vám mezitím udělá taková krusta, která jde velmi snadno smýt a to je na tom to super.


Už po pár použití budete vědět, že už ani nic jiné nepotřebujete. 

To tak nádherně pročistí póry, že to je něco úžasného. Hlavně je to první jíl, který Vám nenechá ten pocit vysušení, maska si vezme jen to, co potřebuje a pleť máte po ni fakt super.


Odkaz na marocký jíl zde:

https://zahir.cz/home/25-rhassoul-marocky-jil-200-gr-8594182620078.html


Za mě určitě ano, doporučuji všemi deseti.

Já jsem nadmíru spokojená.


Moc děkuji firmě Zahir za poskytnutí tohoto produktu a jsem ráda, že jsem zase mohla něco nového vyzkoušet.





Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu