Přírodní rtěnka? Jak obstála? Lavera

Přírodní dekorativní kosmetika? Ještě jí nemám tak moc prozkoumanou, jako tělovou kosmetiku, ale vůbec nevadí, poznat se má vše a já jsem tedy začala.


Před nějakou dobou jsem na testování v rámci spolupráce s přírodní značkou Lavera dostala přírodní rtěnku. 

Tak a kdo jste taky zvědaví? Jak to vlastně celé dopadlo? Jak jsem si s přírodní dekorativkou sedla? Tak si pročtěte článek celý až do konce!


Přírodní rtěnka


Kdo mě sleduje dlouho, tak ví, že bez rtěnky se neobejdu, ještě lépe tedy, když se jedná o červenou, nebo nějakou výraznější rtěnku, to jsem potom úplně zamilovaná.


Já když jsem právě na jejich e-shopu viděla tento odstín, přesněji tedy Timeles red 34.

Já na tu červenou prostě jsem a i kdybych měla, co nejvíce výrazné oči, tak rtěnka musí být výrazná.

Tak a jaký je tedy můj názor? Jdeme na to! 


Co se týče obalu? Tak ten na mě působí velmi krásně, až bych řekla, že luxusně.

Na samotné rtěnce je krásný reliéf s nápisem Lavera, což zase působí o dost lépe a krásně. 


ZDE ZAKOUPÍTE



Osobně jsem od této rtěnky nečekala žádnou extra výdrž, ale opak je pravdou, rtěnka má krásnou krémovou texturu, dobře se s ní pracuje a má úžasnou pigmentaci, nerozpíjí se mi, na spodním ani na vrchním rtu.

Ale pozor! Nejedná se o matnou rtěnku, ale o rtěnku s pořádným leskem, což mi nevadí, jsem ráda, že něco takového mám ve své sbírce.

Je 100% přírodní, obsahuje směsi olejíčků a bylinných výtažků, samozřejmě bio.

Co je za mě super? Ta hydratace, nahrazuje mi dokonce i balzámek. Má i jemnou vůní, která ty rty pořádně prozáří.




Cenově se určitě vyplatí vyjde Vás na nějakých 150kč.


Za mě určitě ano, stojí za to, stojí hlavně za vyzkoušení. 


Já moc děkuji firmě Lavera za možnost tuto rtěnku otestovat. Určitě nebyla moje poslední, protože ta široká škála odstínu mě velmi láká. Takže s jednou určitě nekončím.


Snad se Vám článek líbí a přinesla jsem Vám trochu inspirace.




U dalšího článku ahooj!




Niki_Lifestyle_Czech


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu