Meruňkový olej Renovality

Meruňkový olej? Ano ten miluji a používám už ho asi dva roky a pořád jen ten jeden a ten samý...

O jaký se vlastně jedná? Jde o meruňkový olej od značky Renovality. Věřím, že tuto značku znáte všichni. 


Kdo by neznal, tak Vám nechám odkaz zde:

https://www.renovality.cz/


Tak a teď jdeme na recenzi, kterou chystám už hrozně dlouho, ale dostala jsem se k ní až teď.


Meruňkový olej


Za mě olejů není nikdy dost, já jsem si je hrozně oblíbila, co se týče péče o pleť nebo dokonce i péče o tělo. 

Celkově Renovality má ve své nabídce skvělé olejíčky, naleznete tam jak dražší tak i levnější varianty, ale každý si tam své pravé najde. To Vám klidně mohu zaručit.

Tak a právě tento Meruňkový olej patří mezi ty nejlevnější varianty a to je důkaz, že nejde o cenu.


Kdo z Vás by netušil na co je takový meruňkový olejíček dobrý, tak Vám zde pár věcí sepíšu.

 

  • Skvělý je na pleť, je hodně lehoučký a má i skvělé čistící vlastnosti, ale pozor, není moc vhodný na pleť s akné, spíše na suchou a na citlivou.
  • Hodí se na masáže
  • Omlazuje
  • Regeneruje
  • Je skvělý na pokožku po opalování, zklidní ji
  • Je vhodný i pro ty nejmenší (péče o jejich heboučkou kůži)
  • Má skvělé účinky i na naše vlasy



Já teda olejíček používám celý rok, ale vždy na něco jiného. Když je zima, používám olej na pleť, jelikož jí mám sušší než jsem zvyklá normálně. Kolem rtů se mi v zimě loupe pokožka a tento olej mi neskutečně pomohl, byl to první produkt, který mi to nezhoršil a pomohl mi se toho nepříjemného pocitu zbavit. 

Tento olej tak dokonale tu pleť promaže, hydratuje a hlavně ji pořádně zklidní, třeba se mi nejvíce osvědčil na horách po celodenní lyžovačce. Ráda si přidám pár kapek do svého oblíbeného krému a tím to zase trochu zpestřím. 

Mám po něm krásně jemnou pleť, sice zanechává na chvíli pocit mastnoty na pleti, ale mi to osobně vůbec nevadí.

Jelikož po chvilce se krásně vstřebá a ten pocit je vážně k nezaplacení.




Teď, co se týče vlasů, když mám čas, tak si ráda dopřeji i vlasový zábal, ale toho času tolik není, takže si toho cením, když si na tento zábal najdu čas. Vždy vmasíruju do vlasové pokožky olej a poté do celé délky vlasů, věnuji se hlavně konečkům, které nejvíce trpí. Ráda ho nechávám působit, co nejdéle to jde. Potom smyju a následně vyfénuju, protože jsem si všimla, že mi to udělá o dost hezčí efekt. Mamce tento zábal pomohl se svědivou pokožkou hlavy, takže, kdo tím trpí, bude určitě nadšený. Já mám po oleji vlasy jemné, vyživené a na pohled o dost zdravější.


Za mě je stejně, ale nejlepší jako přípravek po opalování, když se spálíte a nebo jen chcete uklidnit pokožku po celém dni na sluníčku tak za mě naprostá jednička a na dovolené jsem spotřebovala celé balení.

Nanesu na podrážděné místo a už o něj nevím, má vážně skvěle zklidňující účinky.

Dokonce se říká, že tento olej se hodí i jako ochrana proti sluníčku, kdy jeho SPF by se mělo pohybovat okolo 20.





Osobně ho pořídím ještě x krát, ale kdo ho chcete taky, tak cena se pohybuje okolo 150kč, což je teda perfektní.


Odkaz vám zanechám zde: 


https://www.renovality.cz/kosmeticke-oleje/merunkovy-olej-za-studena-lisovany-100ml-s-pipetkou/


Koho z Vás baví recenze právě na olejíčky a taky je tak zbožňuje, tak se máte na co těšit, jelikož není poslední.



Tak a teď už se mějte a u dalšího článku Ahooj.



Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu