Maska s obsahem CBD oleje

Masky, to je závislost, ale které jsou ty Vaše oblíbené? Já vlastně, když se nad tím tak zamyslím, tak ani oblíbené masky nemám, co se týče typu masky, mám ráda snad všechny, když spěchám, tak si ráda užiju slupovací masku a když mám čas, tak si užiju ráda nějakou jílovou, aby mohla déle působit.


Ale, co se týče značky? Tak jsem si moc oblíbila značku 7thHeaven! A proč? Protože jsou skvělé, výsledky na své pleti cítíte a hlavně jsou cenově dostupné vážně pro všechny, masky se pohybují v cenové kategorii od těch 30-100kč, což je za mě úplná bomba.


Nedávno jsem od nich dostala právě jedno překvápko, které mi udělalo neskutečnou radost. Přece jen ty překvápka mají něco do sebe, když o nich vůbec nevíte. Je to od firmy moc hezké znamení, že si Vás váží.


V balíčku se nacházela jejich novinka.

O jakou novinku se jedná? Tak si přečtěte článek a zjistíte hned!


Jílová maska s obsahem CBD oleje


Určitě víte, že CBD je v kosmetice moc fajn, má skvělé účinky pro problematickou pleť, ale i také pro všechny typy pleti. Má regenerační schopnosti, napomáhá s akné.

Já osobně mám moc ráda jílové masky na mou problematickou pleť jsou jako dělané a CBD v kosmetice mám také moc ráda, takže na tuto masku jsem se moc těšila.

Mám vždy radost, když vidím, že mi nějaká maska ten obličej pořádně pročistí.

Ale teď? Teď k samostatné masce.


ZDE ZAKOUPÍTE



Maska je v poměrně velkém množství, mě vystačí dokonce na 2x, ale jelikož jsem si ji chtěla pořádně užít, tak jsem si ji na obličej dala úplně celou a nešetřila jsem.

Snadno se nanášela, neštípala mě na pleti, z toho jsem měla velkou radost!

Na pleti byla hodně příjemná, ale po nějaké chvilce jsem pocítila nějaké jemné štipkání na místě, kde mám akné, takže mi pleť krásně čistila.

Po 5-10 minutách už začala pořádně tuhnout, ale já jsem si jí ještě nějakou chvilku nechala, protože ta parfemace a celkově maska byla velmi příjemná.

Sundání masky bylo trochu složitější, co by jsme taky od jílové masky čekali, ale ubrousek, který mi zaslali právě z 7thHeaven mi dost pomohl! Takže za mě pecka.

Po sundání masky jsem měla pleť jako novou, hebkou, vypnutou, hydratovanou, odpočatou a hlavně pořádně vyčištěnou, je to taková ta DETOX maska.


Za mě se tato maska určitě vyplatí, protože za málo peněz hodně muziky jak se říká! Já si určitě pořídím ještě jednu. 


Chci moc poděkovat firmě 7ThHeaven za takové příjemné překvapení. Velmi jsem si masku užila.




Tak a vy se mějte, děkuji Vám za přečtení článku a zatím Ahooj!





Niki_Lifestyle_Czech



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu