LuxuryWax, ty nejlepší vosky?

Kdo miluje vosky tak jako já? Věřím, že se Vás zde najde hodně. Já osobně preferuji právě vosky než svíčky, nebolí mě z nich tak hlava a celkově mi to přijde o něco lepší a praktičtější. 


Dneska si popovídáme o voscích, které jsem měla možnost testovat, prozradím Vám ty jedny z nejlepších, které jsem kdy zkoušela.


Tak chcete to vědět? Já Vám to tedy prozradím, jedná se o vosky LuxuryWax.

Mají vážně výběr z originálních vůní, naleznete tam vážně každý to své, já sama jsem nevěděla, který vosk chci vyzkoušet dříve. 


Proč si vybrat vlastně tyto vosky? Já Vám tady sepíšu pár věcí.



  • Ty vůně Vám vydrží vonět vážně dlouho
  • Nikde jinde nenaleznete parfémované vůně
  • Dají se snadno naporcovat a nedrolí, taky jdou i snadno dostat z lampy.
  • Vosky mají certifikát IFRA a tím zaručují zdravotní nezávadnost.


Já Vám popíšu ty vůně, které jsem si vybrala a něco Vám o nich povím, takže popcorn do ruky a jdeme na to!.


BANANA 


Když jsem na e-shopu zpozorovala právě tuto vůni, říkala jsem si, že zrovna tuto musím hned mít. Ne jen tím, že banány miluji, ale také ze zvědavosti. Zajímalo mě, jakou vůni bude asi mít, či takovou tu sladkou, něco jako tutti frutti, nebo to bude svěží vůně. Kde je tedy pravda a jak to je s vůní? Tak vůně je dokonalá, jedním jediným slovem to lze popsat! Je to slaďoučká vůně s tím nádechem do tutti frutti. Ani nevíte, co to dělá za zázrak v lampě. Stačí toho fakt kousek a provoní Vám to nejen pokoj, ale celý byt. To šlo tak nádherně cítit po celém bytě ještě dlouho. Tento vosk jsem si vážně užívala. Byl skvělý za mě určitě ano! 



BUBBLE GUM


Chci jen říct, že u mě uvidíte samé slaďárny, nebo takové jemné vůně. Vybrat si vůni žvýkačky byl jasný cíl, protože je to moje dětství, Hubba Bubba apod. Byla jsem zvědavá, jestli se mi vůně bude líbit a nebude na mě moc silná. Nebyla! Tento vosk šel jako první a byl nejrychleji pryč, jelikož zde si našla oblibu i moje sestra. Ten se mi zdál o trošku slabší než banán, ale taky provoněl celý pokoj, až jsem dostala na pravé žvýkačky chuť!! Tento vosk je dokonalý, určitě bych pořídila i druhý.



JAPANESE CHERRY BLOSSOM



Tak a dokonce jsem si vybrala i nějakou tu květinovou vůni, to je co? Sama jsem se divila, ale chtěla jsem vyzkoušet. Japonská třešeň? Já sama jsem si nějak neuměla představit, jak to bude vlastně vonět, takže to bylo pro mě takové velké překvápko do doby, než jsem balíček měla u sebe. Velmi mě překvapila ta jemná vůně, až taková neutrální, která vůbec neleze do hlavy a vydrželi by jste jí mít i celý den. Osobně v tom cítím nějakou tu jemnou růži a potom už si nevím rady. Mě se líbilo, že mi to tak jemně, krásně provonělo pokoj. Tento za mě super!



GORGEOUS GRAPE


Tak a máme tady další slaďárnu, kdo mě sleduje déle tak už je mu to jasné, co jiného by ode mě taky čekal. Hroznové víno! Ano miluji ho a hned jsem věděla, jaká to bude vůně, ta sladká s kyselým nádechem. Musela jsem ho hned mít. Tento opět provoněl ne jen pokoj, ale hned celý byt a to bylo teda něco skvělého. Tato vůně u nás byla zlikvidována hned, jelikož si půlku vzala moje mamka a hned bylo jasné, že toto u nás nevydrží. Ta výdrž vůně, to je super, já si poté ty vůně užívám a relaxuji u toho. Za mě jedno velké plus.



PINA COLADA


Můj oblíbený drink ve vosku? O tom nebyla žádná. Kdo by nemiloval ananas a kokos? Já to přímo zbožňuji! Nejvíce super na tom je to, jak je ta vůně autentická právě s tím drinkem. Byla to láska na první čichnutí.

Teď už dopředu říkám, že právě tento vosk získal u mě první místo a s tímto jsem se s nikým nepodělila. Stal se mým oblíbencem a jednou až budu objednávat bude v mém košíku jako první. Dokonalá vůně, provoní byt a já když nemůžu drink, tak si aspoň užiju tu vůni a hned Vás to dá na takovou exotickou vlnu, stačí jen zavřít oči a užívat si tu vůni.



Tak a jsme u konce článku, kdo je milovníkem vosků, tak není o čem přemýšlet. Za mě jedna velká paráda. Doufám, že jste si všimli, že u každého vosku máte právě odkaz na něj.


Teď už to nebudu protahovat a chci jen moc poděkovat LuxuryWax za tyto vosky a za příjemné testování.




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu