Hugo Boss The Scent For Her

Kdo mě zná, sleduje už nějakou delší dobu, tak ví, že osobně pánské vůně od značky Hugo Boss miluji, neznám lepší pánský parfém, než právě tyto.


Ale co třeba i dámský? Ty nejsou až tak ozpěvované, jako ty pánské, nebo jsou? Dle mého, co jsem tak zahlédla, tak když se řekne Hugo Boss, tak se mi vždy vybavila pánská vůně a jejich klasický Bottled.


Já Vám dnes představím jeden dámský parfém právě od známé značky Hugo Boss.


Dostala jsem ho v rámci testování od firmy Elnino za co chci moc poděkovat.


Víte, co na Elninu naleznete? Že nevíte? 

Tak pozorně čtěte!


Jedná se o Encyklopedii vůní


Zde Vás Elnino provede jedinečným světem parfémů, toaletek i parfémových vod. Představí Vám jednotlivé druhy vonných koncentrací a seznámí Vás s rodinami vůní. Vydáte se fakt na pořádnou divokou cestu s parfémy. Zjistíte o nich vážně vše. Zde i vy můžete přijít na to, jaký parfém je pro Vás ten pravý. 


Odkaz Vám zanechám zde:


Encyklopedie vůní


Tak a teď už se můžeme rovnou vrhnout na tu recenzi toho slibovaného parfémku, že?

Jdeme na to!


Hugo Boss The Scent For Her


Upřímně toto je můj první parfém právě od této značky. Byl to prostě výběr úplně naslepo, jelikož jsem si ani nemohla představit, jak takové ty jejich dámské parfémy voní, ale podle složení vůně už jsem měl jasno, že jsem věděla, že si sedneme. Jak já jsem blázen do vůní, tak už celkem vím, jaké složky ano, jaké ne, ale je jasné, že se někdy mohu i zmýlit, ale u tohoto parfému to tak nebylo, trefila jsem se přímo do svého.


Složení Parfému:


Hlava: Broskev, Frézie

Srdce: Osmanthus

Základ: Kakao


Také se Vám toto složení zdá zajímavé? Mě osobně by nikdy nenapadlo, že se dá kombinovat broskev a kakao? Já teda netuším, ale je to tak krásná, elegantní a hlavně taková jemná, květinovo-ovocná vůně, přesně na léto. 

Broskev mi nepřijde tak jemná, ale jako kdyby byla trošku zkaramelizovaná, taková trošku sladší.

Jen se musím přiznat, že to kakao tam někdy udělá takový silnější tón, který se zase hodí na zimu, je to takový parfém do každého ročního období, nebo aspoň mi osobně to tak přijde.


Koukněte na to krásné víčko ♥


Hlavně jak je na tom s výdrží? No to je něco úžasného, vydržel dokonce i tropický den, kdy bylo 30 stupňů, ale vydržel celý den v zoo, večer jsem ho na sobě ještě cítila a to je za mě úplně super. Takže s výdrží u mě obstál na jedničku. 

Za mě je to jedna z nejkrásnějších ovocných vůní, kterou jsem kdy zkoušela.

Jinou jsem v poslední době ani nepoužívala, proto mám otestováno takto rychle.


No není nádherný?...

Upřímně si tuto vůni umím představit na každé věkové kategorii, uděláte všude radost. 

Ale nejvíce asi sedne mladým slečnám, jelikož mi to přijde, že je to taková romantická vůně na nějaké to rande je tento parfém jako dělaný.


Nemůžu nic neříct o tomto dokonalém flakonku. Vidíte ty detaily? To nádherné víčko? Já miluji celkově zlatou, rosegold barvu a tady toto je nejvíce elegantní parfém, který jsem kdy zatím měla, on je prostě samostatně fotogenický.

Tento má 50ml a vyjde Vás na 875,- .


Odkaz naleznete zde: Vůně Hugo Boss





Já chci moc poděkovat Elninu za tento parfémek, protože mi udělali novou závislost a už vím, za co budu utrácet dále.. takže děkuji!! 


Samozřejmě doporučuji mrknout na e-shop, protože ty ceny jsou fantastické.


Mějte se hezky a u příštího článku Ahooj!




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

  1. Krásný popis, podle složení by mi taky vyhovoval a úplně si představuji jak krásně musí vonět. Někdy ho musím vyzkoušet. Co cením na tomhle článku je odkaz na encyklopedii vůní o které jsem ani nevěděla. Těším se na další článek.❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu