Fixační Sprej, Makeup Revolution

Jako velký milovník makeupu a líčení mi osobně nesmí ve své sbírce chybět ani fixační sprej.


Měla jsem díky e-shopu LILITE tu možnost vyzkoušet právě jeden od značky Makeup Revolution, kterou už jistě všichni znáte.


Nebudu to dlouho obkecávat a vrhneme se rovnou na můj názor a celkově na moji recenzi.


Fixační sprej 


Samotnou by mě nenapadlo se kouknout právě po tomto spreji, měla jsem zálusk na matující sprej od NYX, ale vůbec nelituji toho, že se mi pod ruky dostal tento od Revolution.

Balení je celkem velké, takže Vám vystačí vážně na dlouhou dobu, teda aspoň mi osobně vydrží dlouho. Takže balení za mě na jedničku. Za to i design. Ten je krásný, velmi jemný, nijak přeplácaný a prostě je hezký.


Jak mi teda vyhovuje?


Ano za mě je super, stačí lahvičku protřepat a poté 2-3x stříknout na obličej. 

Já jsem přišla na to, že je to fakt ideální aspoň z 1,5 m dálky stříkat. Má velmi jemnou střičku, je to taková mlha, která Vás skvěle osvěží a dodá i hydrataci.

Jediné, co bych tady tomuto produktu vytkla je právě parfemace, je taková zajímavá, nic, co by extrémně dráždilo, ale  ten alkohol tam jde vážně bohužel trochu cítit, uvítala bych jemnější vůni



Není to produkt, který nutně potřebuji každý den, ale když je venku teplé počasí a to slunce fakt pořádně pálí, tak se tento sprej určitě hodí, nebo když potřebujete aby Vám makeup vydržel déle, tak toto je fakt skvělá volba. Matující efekt vážně splňuje a vytvoří Vám na pleti takový jemný film, který nejde vidět a pořádně přilne k pleti.


Zde Vám zanechám odkaz:

https://www.lilite.cz/fixacni-sprej-na-make-up/make-up-revolution-oil-control-fixing-spray-100ml/


Moc děkuji firmě Lilite za to, že mi poslali tento produkt na testování, jsem ráda, že jsem zase mohla něco nového vyzkoušet.




Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu