BeButter Šlehané máslo

Šlehané tělové máslo? Ano už zase! Já je prostě neskutečně miluji, takovou oblibu, jako právě u těchto másel jsem si už dlouho nenašla v ničem.


Tentokrát si povíme o tom snad nejlepším, které jsem kdy zkusila. Značka BEBUTTER proletěla instagramem a já jsem měla tu možnost právě s touto firmou navázat spolupráci, za co jsem moc vděčná.

Kdo by právě Bebutter neznal, tak bych to být Vámi napravila, jelikož se jedná o BIO přírodní kosmetiku, která za to prostě stojí a mají skvělé ceny.


Dnes si tady popovídáme o šlehaném másle s vůni grepu. 


Šlehané máslo GREP


Kdo mě sleduje už nějakou dobu, tak jistě ví, že miluji svěží vůně, miluji citrusy a do toho zapadá i grep. Volba byla jasná. 

Začnu první designem, který je krásný a hlavně jednoduchý, nalezneme tam jak složení, tak i nápis, o co se vlastně jedná a to je super. Když jsem právě máslo otevřela, byla jsem překvapená, jak je nádobka naplněna, prostě tímto se nešetří a balení je vážně pořádně naplněno.

Když jsem si poprvé přičuchla, věděla jsem, že toto bude láska, taky že jsem měla pravdu. Grepový esenciální olej to teda pořádně rozjede a na Vašem těle jde nádherně cítit.




Těšila jsem se, až máslíčko vyzkouším, protože něco tak dokonale jemného jako mráček se mi pod ruky už dlouho nedostalo. To se Vám tak krásně roztápělo v ruce. Nádhera! Když nanesete na tělo, tak vidíte, jak se tím teplem to máslo samo roztápí a Vám to usnadní práci. Roztírá se úplně snadno, oproti másel, které jsem zkoušela. 




Stačí máslíčka fakt málo na to, aby jsme byli promazáni celí, aspoň je balení na delší dobu. Jsem ráda, že po použití nemám na těle pocit lepkavosti a nezanechává žádné bílé stopy. Máslo sice zanechá mastný film, ale jen na chvilku, jelikož se velmi snadno vstřebává. Tak a co se ještě týče tohoto másla, tak se mi s ním velmi osvědčili masáže nohou, stehen. Grep je známý pro své účinky na celulitidu. Takže když se večer nudíte, tak stačí jen troška a můžete masírovat. Já jsem si máslo oblíbila i na suché paty, které se mi bohužel někdy objeví a docela je to boj. Takže další super plus u tohoto másla. 


Já Vám říkala, že je to jako obláček♥


Já jsem si ho moc oblíbila, jelikož má více využití, má velké a hlavně praktické balení. Pro sušenky jako jsem já se bude hodit perfektně, pečuje o pokožku skvěle.


Balení 200ml Vás vyjde na 199kč, což mi přijde jako úplně skvělá cena a nebo, když chcete jen vyzkoušet a hned nechcete tak velké balení, tak 50ml vyjde na 109kč, takže zkoušejte! 


Tak a najdete ho zde: 


https://www.bebutter.cz/produkt/bio-slehane-bambucke-maslo-grep/



Já moc děkuji BeButter za poskytnutí produktu, který jsem si hned zalíbila a Vám všem děkuji za přečtení článku.

Ještě se můžete těšit na recenzi jejich nového peelingu i na rakytníkový krém, ale ty jsou pořád v procesu testování.


Tak a u dalšího článku Ahooj!




Niki_Lifestyle_Czech



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu