BarryM Novinky

Holky, já snad nikdy nepřestanu ujíždět na kosmetice! Ještě, když mi chodí tak nádherné balíčky... 


Před nějakou dobou jsem měla tu možnost díky značky BarryM vyzkoušet nějaké jejich novinky, za což moc děkuji!

Kdo by značku BarryM neznal, tak se jedná o britskou značku, která se u nás teprve prosazuje, takže budu velmi ráda, když si právě něco od této značky zakoupíte, dostupné na Notino, či v Rossman... 

Mě se hlavně líbí ty jejich originální obaly, jsou hravé a barevné, vždy jsou hlavně nádherné..


Tak a jdeme na ty novinky, které jsem měla možnost testovat a pozor, jsou skvělé! Ale zbytek už ve článku, tak pozorně čtěte!


BarryM novinky na testování


Lip Scrub Mango


Bože miluji mango, jak jako ovoce, nebo jak vůni v kosmetice! Když jsem tento scrub zahlédla v balíčku, tak jsem se tak těšila až ho vyzkouším a věděla jsem proč! Proč? Protože už po prvním testování u mě obstál na jedničku! Částečky ve scruby jsou tak akorát, neopadávají a nemusím s tím stát nad umyvadlem a to je moc fajn! Vždy si dám trošku na prst a přejíždím takovými krouživými pohyby po rtech dokud necítím, že mám rty jemné.. Často mě to kvůli té vůni nutí to olíznout, takže na to pozor..

Rty jsou jako nové, zbavené všech nepříjemností a k tomu ještě provoněné, za mě určitě ano!!

+ má velmi praktické balení v kalíšku.

Scrub Vás vyjde na 178,-


ZDE ZAKOUPÍTE



Lak na nehty Green Origin


Laky na nehty, to je ta věc, bez které nevyjdu z domu, aneb bez upravených nehtů nikam! Já jsem dostala odstín Charcoal 10 a je teda úžasný, žádnou podobnou šedou barvičku jsem doma ještě neměla a teď toho lituji, protože to na nehtech vypadá fakt nádherně! 




Hlavně je to pořádný držák, 4-5 dní vydrží bez oděrky a to jsem ještě nezažila! Kvalita se pozná. Za mě určitě mrkněte po lacích, mají na Notino 4 odstíny..

Lak Vás vyjde na 164,-


ZDE ZAKOUPÍTE



Maska na rty 


Je to poprvé, co jsem zkoušela masku na rty v tubě, vždy jsem měla jen takové to platýnko, co absolutně nic nedělalo. Toto se mi zalíbilo o dost více, už jen kvůli tomu roztomilému obalu, avokáda a pusinky? Boží.. Vždy teda tuto masku nanesu večer před spaním, já dávám trošku větší vrstvu a vůbec mi to nevadí, nelepí a ani nezavazí.. Já osobně na rty trpím, kolem pusy mám vždy suché místa apod.. tato maska se o to, ale dokáže dokonale postarat a já jsem nadmíru spokojená..

Ráno mám rty pořádně hydratované, je to vážně pořádná hydratační bomba.

Hlavně mi spravila pořádně popraskané rty, takže, kdo na to trpíte tak jako já, tak honem do toho..

Maska má 9ml a vyjde Vás na 303,-


ZDE ZAKOUPÍTE



Moc děkuji firmě BarryM za poskytnutí novinek na testování a já jsem opět spokojená a taky děkuji paní, ze kterou komunikuji za velmi milý přístup a hlavně za její ochotu. 




Tak a jsme u konce tohoto článku, jsem moc ráda, že jste došli až do konce. 

Budu se na Vás těšit zase u dalšího článku.





Niki_Lifestyle_Czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu