Vlasová kosmetika NYCE

Produkty na vlasy, které jsou fakt účinné? Ano! Jedná se o značku NYCE, značka, která se používá v kadeřnictvích, dá se nakoupit zde: ESHOP

Já jsem měla možnost vyzkoušet nějaké jejich produkty a já si zde vyberu za mě ty nejlepší a taky je Vám pořádně popíšu.

Rekonstrukční maska

Tak toto? Toto je teda vážně jeden velký zázrak na vlasy. Já už teď vím, že lepší masku snad nikdy ani nenajdu. Jedná se o masku, která má spravit ty nejvíce zničené vlasy, jak barvením nebo vnějšími vlivy.
Stačí toho fakt maličko a hned jsou ty vlasy po uschnutí jako nové. Vlásky vypadají zdravě, jsou jemné na dotek a po dlouhodobém používání jdou vidět výsledky.
Za mě 100% ano.



Bezoplachová maska

Nemáte na masky čas? Máte dítě, které neposedí, nedá vám čas relaxovat a nic kolem? Tak toto je přesně pro Vás. Já jsem ráda za tento produkt z jednoho velkého důvodu. Nemusí se oplachovat, prostě po umytí nastříkáte masku do ruk a protřete tím vlásky. 
Tato maska je na všechny typy vlasů, jak suché, mastící se apod.
Dokonale vlasy regeneruje už po prvním použití, vlasy jsou krásně zdravé a na pohled uhlazené.
Maska chrání i před sluncem, což v těchto dnech oceníme snad všechny.
Pro lepší efekt vlásků, po masce vlasy vyfénujte a pohrajte si s nimi.
Za mě fakt produkt na jedničku.


Rekonstrukční šampon

Šampon, který patří k masce, je super duo. Když použijete tento šampon a poté tuto masku, tak budete nejvíce nadšeni, přesně tak jako já. Zase se jedná o péči pro extrémně zničené vlasy. Tady i po prvním použití jde na vlasech vidět, že jsou zdravější a hlavně jsou krásně jemné. Šamponu stačí fakt trošička, i když jedna věc, které jsem se zalekla je, tento šampon moc nepění.
Za mě super a určitě bych po šamponu koukla.


Lesklý olej

Jedná se o suchý olej na vlasy, který můžete použít jak na vlhké tak i suché vlásky. Olejíček je hrozně lehoučký, na vlasech nemastí a udělá vám jakoby takovou lesklou “krustičku” nevím jak bych vám to popsala, na vlasech to vypadá skvěle. Hlavně pro Vás co máte hodně baby vlásků jako já, protože to skvělé uhladí.
Super produkt.


Tak tady jsem vybrala své oblíbené produkty od značky NYCE, tuto značku můžete zakoupit i v kamenných obchodech: Marionnaud
Já moc děkuji firmě NYCE za poskytnutí produktů, jsem moc nadšená.


S pozdravem


Nikol_cosmetics_czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu