Šeříkový ráj od Ryoru

Kdo z Vás by se netěšil na jaro i kvůli vůni šeříku? Já teda ano, protože mám šeřík pod okny a ta vůně, když okno otevřu je k nezaplacení.

Když Ryor přišel s touto nádhernou limitkou, tak jsem se na ni neskutečně moc těšila, ale když jsem jí dostala na testování, tak jsem tomu nemohla uvěřit, byla jsem fakt nadšená a vrhla se na testování ještě v ten den, kdy jsem balíček dostala.

A co jsem dostala, jaké mám z této limitky pocity? To se dozvíte, když poctivě dočtete tento článek.


Kdo by nemiloval v teplých dnech tak příjemné osvěžení jako právě tělovou mlhou, kdekoliv v práci se jen nastříkáte a pořádně Vás to nabudí, teda já to tak mám, vždy mám takovou vodu u sebe.
Co je jako první super? To že střička je úplně jemná, takže můžete aplikovat i na makeup a nic se Vám s nim nestane. To mám odzkoušeno snad 100x.
Vůni si určitě dokážete představit, je to jak kdyby jste se procházeli nějakou zahrádkou, kde roste jen šeřík a víte co je ještě lepší? Když zavřete na chvíli oči, tak si tak doopravdy budete připadat.
Ne že je to jen voda na osvěžení, ale jedná se také o lehoučké tonikum.
Já jsem s touto mlhou velmi spokojená a věřím, že vy budete také.
A ještě vyjde na fakt skvělé penízky a to 150,-.



Kdo zná Ryor tak jako já, tak určitě ví, že právě tato firma si hodně zakládá na sprchových olejích a ani se nedivím. 
Na začátku jsem jim nemohla přijít na chuť, protože, přece jen je to něco jiného než sprchový gel, ale vše je jen o zvyku.
Tento olejíček je skvělý, když se sprchujete a roztíráte po pokožce, tak se z oleje stane taková mléčná emulze, nevím jak jinak bych to popsala. 
Vůně je zase velmi příjemná, není intenzivní, já ten šeřík prostě miluji, mohla bych to čichat pořád.
Ale to jak Vás tento olej promaže? To je teprve pořádná paráda. Nepotřebujete po koupeli už žádné tělové mléko a nic. Takže pro lenochy na mazání jako dělané si myslím.
Taky se skvěle hodí i jako koupelový olej, já jsem dávala jen jednu lžičku a pořádně mě to promazalo a ve vaně mi to dopřálo pořádný relax. 
Je to hlavně pro sušenky, jako jsem já.
Určitě za mě ano!
Vyjde na 145,- a vydrží fakt dlouho.


Tak a už jsme skoro u konce, to, ale uběhlo, že? 


Tak a tomu, komu nestačí jen olej, tak tady mám ještě jeden skvělý tip na hydratační a výživnou bombu a tím je toto tělové máslo. Já jsem blázen, co se týče mazání těla, musím se mazat furt a furt, protože ty své suché klouby fakt nemám ráda. Na tomto máslíčku se mi líbí to, že i když je hutnější, tak se velmi dobře vstřebává do pokožky a nezanechává mastný film. Ani nevím, jestli má ještě vůbec cenu mluvit o vůni, ta je prostě k nezaplacení. Hydratace je dokonalá, tak vyživená a voňavá pokožka? To je sen každého majitele suché pokožky. 
Tady toto máslo není určitě moje poslední protože za mě Ryor prostě tyto másla umí a jsou boží.
Tento zázrak Vás vyjde na 165,-.



Tak co, jsme u konce, to je, ale škoda.

Moc děkuji, že jste si článek přečetli a dostali se až na konec.

Taky chci poděkovat týmu z Ryoru, že mi nabídli testovat tuto skvělou limitku.


S pozdravem



Nikol_cosmetics_czech


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu