Produkty na obočí z Elnino?

Řekl někdo obočí? U mě je obočí jedna z nejdůležitějších věcí na obličeji, co se týče makeupu, prostě vždy musím mít upravené obočí ať jdu kamkoliv.

Když jsem na: Elnino objevila, že mají v nabídce i značku benefit, tak má volba byla jasná a to, je tato: Travel sada na úpravu obočí.
Dopředu chci jen poukázat na to, že toto balení je skvělé jako dárek pro každou slečnu, paní a pro každého, kdo si rád upravuje obočí.

Tak pomalu a jistě se vrhneme na recenzi těchto produktů.

Určitě všichni víte, že Benefit je hodně proslavený, co se týče produktů na obočí a taky vím proč, tyto precizní tužky nic jiné nepřekoná, teda aspoň za mě.
Toto dárkové balení obsahuje tužku, objemový gel na obočí a jako poslední obsahuje i pomádu, já si nejraději upravuji teda obočí tužkou a pomádou, gel jen když mám více času a potřebuji si některé chloupky nějak načesat.
Všechny tyto tři produkty jsou v jednom odstínu a to 3 Warm Light Brown, je to odstín, který je světlý, ale dá se vrstvit, pro blondýnky a pro brunetky určitě super.

Tentokrát jsem do testování zapojila i mamču, která teda testovala se mnou, protože obočí je pro nás obě velmi důležitá část makeupu.

Tak začneme tedy tužkou na obočí.

Goof Proof Eyebrow

První jsem si myslela, že se jedná o klasiku precisely my brow, jenže pak jsem ji otevřela a koukám na to, že hrot má nějaký silnější, ale pro mě, co mám celkem hrubé obočí to nebyl žádný problém, s tužkou se mi pracuje skvěle, i když nedocílíte tak precizní prácičky. Naopak mamce, která má hrozně jemné obočí, tak té to dělalo problém. Ale taky si vykouzlila na konci fakt hezké obočí. Tužka drží teda šíleně, vydržela celý den a pak se mi dala i těžko odlíčit, což je plus, myslím, že i když bude pršet, tak obočí zůstane na stejném místě. 
Za mě určitě ano, i když do této značky musíte zainvestovat, tak za to jakou má výdrž to určitě stojí.


Gimme brow

Tady se jedná o zahušťovací gel na obočí, který když spěcháte, tak stačí jen kartáčkem přejet obočí a máte ho krásně upravené, když nestíhám tak je to volba číslo jedna. Má hrozně malinký, ale za to precizní kartáček, který, ale bohužel nabírá hrozně moc produktu, takže kartáček vždy musím otírat, no toto, ale není žádný extra problém, co myslíte? 
Mamči úplně teda nesedl, protože tento gelik se více hodí na husté obočí, tedy na obočí, kde se toho gelu zachytí úplně nejvíce, takže je to produkt přesně pro mě.
Tento produkt je skvělý pomocník, prostě vydrží vše. Nebo ho můžete použít už na upravené obočí jako fixátor, stačí jen přetřít. Já bych určitě pořídila i velké balení, protože toto se mi při ranních nestíhačkách velmi hodí.


Ka-Brow

Moje první zkušenost právě s pomádou od Benefit, byla taková průměrná ze začátku jsem se bála, že si na to nezvyknu, protože jsem do teď používala pomádu jen od ABH, která je o dost tekutější. Tady tato od Benefit má za mě takovou tvrdší konzistenci, ale po týdnu zkoušení už jsem přišla jak si sedneme a bylo to super. 
Upřímně, nejhůř se pracuje právě s gelem, kdo neumí udělat pořádnou linku právě oční linkou, tak mu bude dělat problém udělat si obočí tímto gelem, ale za mě je to nejlepší varianta. Vydrží dlouho a hlavně produktu stačí fakt malinko. Obočí s ním vykouzlíte fakt dokonalé a hlavně pořádně vynikne, jde s tím vytvořit fakt vše. Já jsem se do toho po tom týdnu fakt zamilovala a jsem ráda, že jsem mohla testovat, tady se mamce moc nedařilo, jelikož si tímto štětečkem neuměla obočí pořádně vykreslit. 
Velmi chválím



A co bych chtěla říct na konec? Jak moc se mi líbí ty kovové obaly, které se prostě v kosmetické taštičce nerozbijí a je to něco skvělého, poté ten design s růžovým nápisem, taky krása.
Promakanost jde na těchto produktech vážně poznat.


Mockrát děkuji Elninu za poskytnutí tohoto setu, jsem ráda, že jsem měla tuto možnost. 

Tato sada vyjde na 932,- , takže pořád méně, než kdyby jste každý produkt kupovali samostatně ☺.

S pozdravem



Nikol_cosmetics_czech


Komentáře

  1. Krásná recenze, děkuji za tip, už dlouho si chci toto pořídit, tak snad se brzy odhodlám 🙄😍

    OdpovědětVymazat
  2. Z této sad bych asi nic nevyužila, používám jen tužky Precisely, my brow. Víc produktů nepotřebuji :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ale ta tužka s tlustějším hrotem je taky moc fajn, líbí se mi na ni, že se nemusím bát přitlačit tak jako se bojím u precisely my brow :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu