Přírodní osvěžovač od Saloos?

Kdo si všiml na mém instagramu, tak určitě ví, že já osobně miluji značku Saloos.

Není to výjimka vůbec u ničeho, všechny produkty jsou skvělé do jednoho a zatím mi všechny mi vyhovovaly. 

Tentokrát tady mám takovou jednu skvělou věc. Koho taky bolí hlava z obyčejných osvěžovačů vzduchu ? Jestli jste na tom stejně jak já, tak Vám určitě teď poradím. 

Jedná se o osvěžovače vzduchu, které mají přírodní složky a nemají v sobě žádné škodlivé látky, které ty obyčejné z drogerie obsahují.

Tentokrát jsem si na testování vybrala jeden, jehož název je “Energie” .
Ten název není jen tak! Pořádně Vás tento sprej nabudí! Zbaví Vás přebytečného stresu a načerpáte pořádnou energii.


Vůně? Tak ta je dokonalá! Přímo jsem se do ni zamilovala. Jedná se o vůni máty a grepu a teda! Je to fakt božská vůně, svěží s nádechem máty, něco pro mě!
Stačí pouze jeden střik a zavoní Vám to celou místnost a krásně se to dýchá a máte pocit uvolnění, dá se krásně relaxovat.

Já si ráda vždy lehnu do postele, nastříkám tento aroma sprej a zavřu oči. 
Užívám si tu vůni.


Tyto spreje mají 50ml a vyjdou do 150kč.. což je za mě super.

Můžete je zakoupit v Dm, nebo přímo na stránkách Saloos zde: Zakoupit

Chci moc poděkovat firmě za to, že mi poslali tento spray na testování.

S pozdravem



Nikol_cosmetics_czech




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu