Moje přešlapy v kosmetice? Módě?

Každý máme nějaké začátky v kosmetice že jo, nikdo mi nemůže říct, že začal fakt dokonale nebo takhle, ale já těch hrozných trapasů mám fakt dost.. 
Bohužel..
Zkusím zde najít i pár mých krásných fotek z těch dnů..

Tak abych to uvedla na pravou míru, tak mě kosmetika upřímně začala zajímat nějak ve 13ti , teda mám ten pocit, že to bylo mezi 13-14 rokem...

Jen tak pro info, určitě mě všichni znáte právě takto, jenže kdysi to úplně posvícení nebylo :D..


Tak a můžeme se na to vrhnout, přijdu si teď mega moc trapně, ale musíme se nad sebou i trošku zasmát chápete.

Upřímně asi nejhorší věc, kterou jsem kdy v životě udělala je to, že jsem si obočí nabarvila řasenkou, prosím pěkně.. Ano, černou řasenkou jsem si projela obočí.. měla jsem ho nechutně černé a hrubé.. ne že by mi to stačilo jen jednou projet, ale já jsem ho projížděla tak 3x dokud jsem ho neměla úplně tmavé.. Nechápu, jak jsem s tím dokázala vyjít vůbec ven, ale vyrostlo mi ego, že jsem si to obočí vůbec namalovala...

Tak a aby to nebylo vše, tak řasenka byla někde z krámů od “vietnamce” ... pak když jsem teda dodělala to své luxusní obočíčko, tak jsem se vrhla rovnou i tím stejným na řasy, aby to nebylo málo, tak jsem si jednu řasenku vypotřebovala snad na jedno použití, chápete jednou udělám obočí a oči a řasenka může do koše, protože čím víc, tím líp... 
Chci Vám tímto říct, že mé řasy vypadali jako pavoučí nohy.. těch řas jsem dokupy měla tak osm jak jsem je všechny slepila dokupy a hlavně, že jsem byla namalovaná...


Potom si pamatuji, jak jsem znovu navštívila ten krám, tak jsem si říkala, že si prostě pořídím makeup a pudr a to mi kdysi mamka říkala ať si na obličej nepatlám ten “dermacol” takhle ona kdysi říkala všemu makeupu.. 
Jen já tvrdohlavá jsem si řekla, že dokonalé líčení přeci bude až si dám i makeup.. jen já doma jsem neměla vůbec žádný štětec.. ani houbičku nic prostě.. takže jsem do toho hrábla snad celou rukou, protože to byl takový makeup v kalíšku, za 25kč, ani nechci vědět, co jsem si to dala na ten obličej.. prostě fuj.. 
Vypadala jsem jak kdybych měla na sobě masku a šla bych někam do divadla, ale víte, co je hlavní? Že jsem si připadala jako nejvíc sexy giirl..

Když jsem na to nahodila pudr, úplně jiného odstínu než je moje pleť, tak jsem to doladila asi nějak tak.. krk bílý a obličej hnědý.. no připadala jsem si fakt krásně, to bylo hlavní...

Taky co bylo skvělé? V tu dobu frčeli roztahováky, tunely a tak.. no já skvělá, která jsem chtěla být nejvíce ve stylu.. jsem si nechala dát roztahovák.. který mě celou dobu, co jsem ho měla bolel.. a pak jsem si taky nechala vyholit bok hlavy, nevím jestli si pamatujete, že to frčelo, ale já jsem to prostě musela mít.. umíte si představit to, jak to vypadalo? Když to dorůstalo? Měla jsem to jak vypelichané kuře..


Tak trapasků necháme a nechám to ještě na pokračování..


Tady Vám hodím ještě menší vsuvku, já a moje milovaná mikina s Justinem Bieberem, kdy jsem si myslela, že jednou spolu budeme chodit a že to bude můj manžel.


A ještě k tomu jsem byla velice Skate girl.. která se toho nikdy nebála.. 


Tak ok, tímto radši skončím a zbytek nechám na jindy..
Snad jsem Vás aspoň trochu pobavila.. :D 

Mějte see


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu