Módní doplňky z VUCH?

To, že miluji kosmetiku už všichni víte, je to už z mého jména dost poznat.
Kdo z Vás, ale ví, že ujíždím i na doplňcích? Teda nejraději mám hodinky, náramky, kabelky a taky crossbody kabelky. 

Když se mi naskytla spolupráce se skvělou firmou VUCH , tak jsem neváhala ani vteřinu, je to skvělá příležitost, vyzkoušet zas něco nové. 

Kdo ví, že VUCH je tady s námi už od roku 2015, v tu dobu přišli s prvními kousky a poté se rozhodli, že v nabídce budou i kabelky. No není to skvělé?

Tak já osobně jsem si na spolupráci vybrala hodinky a kabelku, jsem velmi nadšená, taková kvalita jako je tady u těchto 2 věcí se jen tak nevidí.
Všechny produkty teď můžete nakoupit s 15% slevou, když zadáte kód: “NikolCosmetics-15%), a to se vyplatí. A pozor, kód platí už jen do 25.5.2020

Jdeme teda už na ten podrobný popis a na mé pocity právě z těch věcí, začnu asi kabelkou, protože kabelka je věc, kterou určitě využije více holek než hodinky.

Kabelka CAMELIA

Tak když jsem tak celkově projížděla e-shop, tak jsem věděla, že sáhnu po nějaké velké a neutrální kabelce, prostě aby byla buď černá, šedá a nebo tak.. Když jsem zahlédla tuto, která nese název CAMELIA tak volba byla jasná, jednoduchá a přitom úplně nádherná. Velká, vleze se do ni fakt vše, upřímně? I celý můj nákup, ano jsem ostuda, ale pořád zapomínám nákupní tašky a pak testuji kabelku zátěžově, ale je super vědět, že je to prostě kvalita, která se jen tak nerozbije. Kabelka má jednu velkou kapsu, ve které naleznete ještě jednu malinkou kapsu, třeba na nějaké malé drobnosti. Za mě je to super. Co je ještě super? Že kabelka je na zip a ne na žádný připínáček, což je taky super, že se Vám z toho nic neztratí. V balení se taky nacházel popruh, že si z kabelky můžete udělat crossbody, taky moc fajn využití, když se Vám kabelka nechce nosit na rameni. Je ze skvělého materiálu, který jde snadno umýt, takže údržba kabelky Vám skoro nic nezabere. Stačí jen voda s obyčejným mýdlem, trochu napěníte a nečistoty jsou fuč. 
K tomu máme na kabelce krásný přívěšek.
Já jsem se do ni zamilovala a připnula si na ni ještě červenou chlupatou kuličku.
Určitě za mě ano. Cena kabelky je 1 099,- a když zadáte můj slevový kód, tak Vás vyjde jen na 934,- a to už je vážně za hubičku.


Dámské hodinky SPARY

Tak u hodinek jsem si nebyla tak moc jistá, jakou barevnou kombinaci vlastně chci, první jsem koukala po stříbrných, ale pak jsem objevila Rose-gold a volba byla jasná, kdo by rose gold nemiloval.
Pořídila jsem tedy kousek SPARY
Tak když mi hodinky došly, věděla jsem, že toto bude láska, ale naskytl se mi první problém a já nevěděla, jak hodinky zvětšit, aby mi pasovaly na mou ruku, díky bohu, že VUCH je tak moc super a mají na youtube návody. Když jsem je nasadila, tak už jsem je nechtěla ani sundat. Jedná se o nádherný a hlavně elegantní ciferník s krystalkem. Hodinky jsou tedy vážně elegantní a hodí se na každou příležitost, pásek je z nerezové oceli. Víte co je ale teprve úžasné? Jedná se o voděodolné hodinky, jako ne, že bych se s nimi potápěla apod, ale je to super např. když začne pršet, nebo umýváte nádobí. No není ten design nádherný? Já myslím že ano.. Hodinky jsou na ruce velmi pohodlné, nesklouzávají a já je přes den vůbec necítím. Za mě jsou skvělé, jiné teď ani nenosím.
Cena hodinek je 1 690,-  a když zadáte můj kód tak Vás vyjdou na 1 437,- takže taky skvělá sleva.


Já moc děkuji firmě VUCH za spolupráci a doufám, že se nejedná o jednorázovou spolupráci a že to bude i nadále pokračovat.

Moc děkuji milému personálu, který se mnou po celou dobu komunikoval, to se taky musí nechat.

Příjemný personál = spokojený zákazník

S pozdravem


Nikol_cosmetics_czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu