Masky 7thHeaven... Ano nebo ne?

Jak já ty masky miluji, kdyby to šlo, nejraději bych ji používala každý den. 
Když se mi naskytla možnost vyzkoušet masky od: 7thHeaven neváhala jsem ani minutu. 

Dostala jsem fakt pořádnou nálož masek, tak tady si nerozepíšeme všechny, ale některé, které mi vlezou pod ruku a nebo které mě napadnou.

Víte, že 7thHeaven je britská značka? Která patří pod Montagne Jeunesse, která má sídlo ve Walesu

Tak a jdeme na ty masky, už to nebudu obkecávat.

Jahodový krém

Achjo, kombinace masky a jahod? Ano, to je moje, jahody prostě miluji. Ta vůně hned po otevření masky, no zírala jsem tedy. Žádná umělá vůně, jen příjemná a celkem intenzivní vůně jahod. Tato maska má být hydratační, jelikož do toho přidali i šťávu z aloe vera a pozor! To je tedy pořádná hydratační bomba. Po 15ti minutách skvělého relaxu jsem měla tak jemnou a voňavou pleť. Určitě doporučuji, masku seženete i ve vybraných prodejnách Rossman.



Detoxikační bublinková maska

Toto je ta největší zábava pro všechny věkové kategorie, věřím, že toto prostě pobaví. Platýnko, které si nasadíte na obličej, je sice trošku větší, ale nevadí.
Po pár minutkách Vám maska začne trošku lechtat, hrozně jsem se u toho smála, ale po dalších pár minutkách se objevovali i první bublinky a potom? Připadala jsem si jako nafouklý mrak, bylo to super a dokonce jsem i potom měla pleť krásně vyčištěnou.
Pro tu srandu bych ji brala i klidně znovu.



Konopná slupovací maska

Maska je úplně zajímavá, protože jsem se podívala na barvičku a to jsem nečekala. Maska byla krásně zlatá a na pleti dokonale chladivě. Obsahuje i ženšen a zázvor, který hloubkově čistí obličej. Já tyto slupovačky od 7thheaven můžu, jsou super. Sice zasychají o dost déle než je 15 minut, ale mi to vůbec nevadí. Tato byla fakt dokonalá. Krásně vyčištěný a voňavý obličej. Dokonce jsem pleť měla i hydratovanou.


Bahenní maska pro čištění pórů 

Miluji bahenní masky, tato nebyla výjimkou, skvěle se nanášela. Obsahuje výtažky z lotosu. Tato maska skvěle čistí pleť, sice štípala nějakou chvilku, ale hned jsem věděla, že pořádně čistila. Tuto masku bych teda brala pořád a pořád dokola. Je fakt skvělá, voní dokonale. Pokožka byla poté krásně jemná a hydratována.


Uhelná slupovací maska

Tato maska obsahuje i černý cukr. Tato maska má odstraňovat nečistoty z pleti. Tady tato maska mi snad jako jediná nesedla. Bohužel zasychala fakt extrémně dlouho a všude kypala. Když už tedy zaschla tak jsem sloupla bez problému. Pleť byla na dotek příjemná, ale bohužel mi vadilo to extrémně dlouhé zasychání.



Tak a jsme na konci článku.
Tyto masky miluji a taky pořád budu, všem doporučuji po nich kouknu. 
Děkuji firmě 7thheaven za poskytnutí těchto masek.


S pozdravem



Nikol_cosmetics_czech


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu