Den otců s Elnino? Jasně že ANO!

To, že se u nás slaví den matek už všichni moc dobře víme, ale co tak třeba den otců? Přece na ně nemůžeme zapomenout a musíme je obdarovat tak jako maminky.
Víte vůbec, kdy se slaví? Že ne? 
Den otců připadá na 21.6.2020, jedná se často o 3 neděli v červnu.

A čím tak například tatínka obdarovat? 
Mám tady pro Vás jeden menší tip, který seženete na Elnino

Nikdy nikoho nezklamete vůní, je to prostě dárek, který vždy potěší. 
Tak a já jsem si tady pro Vás připravila jednu recenzi na parfém od velmi známé značky Hugo Boss.
Tento parfém testoval přítel a já jeho slova trošičku doplním i svým názorem.

Hugo Boss Bottled Night

Na první pohled je to fakt skvost, to je taková nádhera, prostě Hugo Boss ty flakonky umí. Za mě je to jedna z nejlepších pánských vůní vůbec. 
Tento jsme vybrali už jen kvůli tomu flakonku, je to krásný ombré efekt, z modré do černé. 
Kdo by na chlapovi nemiloval dřevité a silnější vůně? Věřím, že se nikdo takový snad ani nenajde.



Tento parfém je silnější, ale má v sobě i nějaké svěží tóny, takové jemnější, které jsou velmi příjemné.
Vydrží vonět fakt dlouho teda, až jsem se divila, že toho zvládne tolik. Ale když si nastříkáte tričko, tak do dalšího rána ho pořád cítíte. Vůně nijak nedráždí, nevadí Vám a klidně ji vydržíte čichat i celý den, není to takový ten nepříjemný zápach, který prostě leze do nosu. 

Víte co je taky super? Že cena na Elnino je teda úplně úžasná. Jako 100ml a jen za 850,-? To se jen tak nevidí, jelikož stačí 2x stříknout a výdrž je do dalšího dne. Než toto spotřebujete, tak bude nový rok, tomu věřím.


Co se týče toho flakonku, tak ten je skleněný a za mě promakaný, řeknu Vám jedno, chlapi si toho nevšímají, ale mě ty flakonky od Hugo Boss fakt zaujaly. Jak je tam krásně vyrytý ten nápis a celkově jak si s tím dají tu práci je fakt super.
Složení parfému:
Hlava : levandule, bříza
Srdce: fialka
Základ: pižmo, dřevité tóny
Tímto chci tento článek ukončit a ještě říct, nezapomínejte na své tatínky, věřím, že když si na něj vzpomenete, tak jim uděláte velkou radost a vykouzlíte jim úsměv na tváři v těchto těžkých dnech.

Moc děkuji Elninu za poskytnutí produktu na testování.

S pozdravem



Nikol_cosmetics_czech

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu