BIO tělové máslo - Saloos

Tělová másla? Ano, ty miluji, nedokážu si představit sprchu bez jakéhokoliv másla, či tělového mléka. Jelikož jsem majitel vážně suché pokožky.

Když můj oblíbený Saloos přišel s novinkami, kde se nachází i tělová másla, měla jsem jasno, jen jsem si teď nebyla jisté, které vlastně chci testovat, jelikož druhů mají více.
Pak mi, ale došlo, že to švestkové musím mít už jen kvůli jedné věci, protože mám doma švestkový olej a ta vůně? Miluji marcipán, takže jsem se modlila ať to máslo voní stejně. Tak a jak to vlastně celé je? Jak mi šlehané máslo vyhovuje? 

Šlehané BIO Švestkové máslo

Kombinace bambuckého másla a luxusního bio švestkového oleje.
Když jsem máslo otevřela, tak jako první mě zaujalo jak krásně je to našlehané, tak strašně nadýchané a přitom tak jemné máslo jsem doma ještě neměla. 
Je strašně lehoučké a na těle krásně klouže, ale než zmizí ty bílé fleky, tak musíte pořádně roztírat, ale mi to nějak nevadí.


Co se týče vůně, tak ta mě teda překvapila hned po otevření, protože ta vůně je dokonalá, přesně jako marcipán a dokonce je u tohoto másla vůně intenzivnější než u pleťového oleje, ale to mi vůbec nevadí, protože nejraději bych to i olízla. 
Co se týče hydratace, tak ta je neskutečná, to tak krásně promaže tu pokožku, že pro sušenky jako já je to fakt pomocník. 
Jediná věc, které jsem si všimla a která mě na tomto másle celkově zklamala je ta, že když se namažu, tak vůně na těle nejde cítit, ale za to, jak dokonale dokáže promazat tělo tak mu to odpouštím.



Dokonalé je taky na uklidnění pokožky po holení, pokožka pak není tak červená a podrážděná, hlavně je pořádně zklidněná.

Já ho za sebe mohu určitě doporučit.
Máslo má 150ml a Vám na namazání stačí vážně maličko.

Máslíčka seženete na stránce Saloos a nebo, co jsem tak viděla tak i v prodejnách Dm drogerie.

Tímto chci poděkovat firmě Saloos, že mi poskytli tento produkt na testování a Vy se můžete těšit i na další recenze.

S pozdravem



Nikol_cosmetics_czech


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trenýrkárna.cz

Super kousky z Bonami..

Jak na silnou imunitu? Chřipku.. Benu